جراحی بینی و آسم

جراحی بینی در افرادی که آسم دارند

عمل بینی برای افرادی که به آسم مبتلا می باشند :

در آمریکایی شمالی، بیشتراز ۱۷٫۱ میلیون بزرگسال میباشند که دچار  بیماری آسم در سال ۲۰۱۳ گزارش شدند. بیش تر از ۲۱۷۰۰۰ نفر هم رینوپلاستی یا این که کار بینی ایفا داده بودند. داشتن آسم منجر نمی‌شود که شخص را از کار بینی پشیمان نماید. یااینکه هر جراحی همگانی دیگری. زیرا قابلیت و امکان در دست گرفتن آن یا این که اقداماتی برای موقعیت حمله آسمی میباشد. حتی پیش از آن!

پیشگیری از آلرژی ها و نظارت روی سلامت عمومی فرد

انواع متفاوتی از بیماری آسم می باشند، از جمله :

• آسم ناشی از آلرژی
  • آسم ناشی از ورزش
  • آسم شبانه

آسم ناشی از آلرژی باید روی استفاده از تجهیزات دقت شود. و البته متریالی که قرار است در طی جراحی استفاده شود، چون ممکن است دارای آلرژن باشند. تا باعث بروز و تحریک عکس العملی نشوند. خصوصا، پزشکان باید در رابطه با آلرژی به لاتکس یا مواد بیهوشی کاملا آگاه و مراقب باشند. با اینکه به لحاظا آماری خیلی نادر می باشد.

جراحی بینی در افرادی که آسم دارند

حتما بخوانید : تفاوت های بین ژل و بوتاکس در چیست؟

نظارت و کنترل آسم قبل از جراحی بینی :

مثل هر بیماری دیگری، آسم هم می تواند با عادت های خوب کنترل شود، شامل :

• واکنش به یکسری علائم که دیده می شود.
  • جلوگیری از تحریک کننده های آسم

هیچ گونه واکنشی به داروهای بدون نسخه داشتن که باعث بهبود سریع علائم آسم می شوند.

در هفته های بعد از جراحی، شما و پزشک تان می توانید ببینید چقدر خوب علائم و نشانه های آن مدیریت شده است. و آن هایی که به خوبی پیش رفته باشند، تحت خطر کمتری در جراحی مربوطه قرار دارند.

تست های عملکردی ریوی چیست؟

علاوه بر اینکه عادت های فرد بررسی می شود، راه های دیگری برای بررسی اینکه چقدر ریه های بیمار خوب کار می کنند، می باشد.

این تست موارد زیر را بررسی می کند :

• حجم ذخیره بازدم
  • ظرفیت ریه
  • ظرفیت انتشار به مونوکسیدکربن
  • اوج جریان بازدم

استروئیدهای پیش از جراحی به التهاب می توانند کمک کنند!

حتما بخوانید : نکات و مراقبت های بعد از عمل بینی

التهاب یک واکنش از جانب سیستم ایمنی بدن میباشد.

بخشی از روند التهاب نیز می‌تواند سلول های با عملکرد ضعیف یا بدون عملکرد را تخریب نماید، و همین به صورت های گوناگون دیده می شود. مانند بالا رفتن دمای بدن.

در همان فرصت عملکردهای ترمیمی بدن تحریک می‌شوند، متاسفانه التهاب آزاردهنده بوده می تواند راه و روش هوایی را ببندد. چیزی که در حالت های آسمی رخ میدهد.

استروئیدها یا کورتیکواستروئیدها خصوصا، میزان التهاب ناشی از مواد شیمیایی را کاهش میدهند. برای کاهش تورم های بعداز جراحی هم بسیاری از جراحان، موقع اعمال جراحی از استروئیدها پیش از جراحی استفاده می نمایند. که همین میتواند بعنوان یک کانال قدرتمند و ایمن دوبرابر عمل کرده. برای اشخاصی که از آسم رنج می‌برد.

حتما بخوانید : آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد؟

روز جراحی، معمولا داروهایی که برای درمان بیماری‌آسم داده گردیده بود، باید اورده شود. ولی نیازی به به کارگیری از داروهای استنشاقی قبل از بیهوشی عمومی وجود ندارد. آسم هم یک بیماریست که نیاز به هماهنگی های خاص میان پزشک معالج خانوادگی مریض و جراح زیبایی دارااست. پس بایستی همه این قبل از جراحی پر‌نور گردد، هنگامی هم که همه چیز معلوم شد، دیگر نیازی به نگرانی وجود ندارد.